PACK

Közösségi oldal

MENÜ


"A nemesítéssel nincsen bug csak ismerni kell nemesítés folyamatát. Kesztyű miért "bugos"? Azért mert szinte max érték van rajta (saját véleményem az 5/4 az elérhető opt rajta kiindulva a prémium palástokból amelyeken 4/4). Szóval ha fogsz egy 80%-os optos cuccot és bele optolod egy másik tárgyba az is 80%-os lesz (kis kanyar ide vissza majd végén kesztyű miért más téma mégis) tehát tegyük fel azt tudnál sokszorosítani pl 9 támadási arányos tőrt. Ha ezt belefinomítanád egy számszerbe kb 48 vagy 49es támadási arányt kapnál ha egy egykezesbe akkor 36-ot.( számszeren a max opt 54/14/4, egykezesen 40/14/14 tőrön 10/14/14) Ezeket a tárgyakat te akárhogy variálnád reagensként akármelyiket finomítanád vissza egy 0/5-ös tőrbe mindenhogy 9 támadási arányt kapnál. Innen is van az az ötletem most hogy így belém villant legcélszerűbb tőrt mestertekizni mert ha jön rá egy 9-es támadási érték érték az már igen szépen mutat egy számszerbe belefinomítva viszont ha számszert tekizel az elég képlékeny 42-54ig elég tág a skála. Most letisztítom kicsit az egészet teszem azt nyitsz egy 54 támadási arányos kapcsolat rúnát akkor ha azt számszerbe finomítod 54-et kapsz ha kardba 40-et ha tőrbe 10-et. Remélem kb sikerült megérteni amit írtam. Néhányan lehet beleszaladnak olyan csapdába nyitnak 10 támadási arányos kapcsolat rúnát és azt gondolják tőrben milyen szépen mutatna.. Na aki már kb megértette amit írtam az rögtön levágja ez sikeres finomítás esetén kb 2 támadási arányt fog eredményezni tőrön.
A kesztyűkre visszakanyarodva.. annyi bug van talán benne olyan ruha nincs a palást kivételével amelyen kiegyenlítettek a védelmi arányok valamelyik oldalra mindig elcsúszik az egyik érték jobban. Ezért van az ha kesztyűt nemesítünk azon nem 3/3 értéket fogunk kapni hanem 4/3 vagy 3/4. Ha a palástból indulunk ki azon 4/4 a max és ebből kikövetkeztetjük 5/4 vagy 4/5 lehet kesztyűn akkor látjuk a nemesítési értékek amelyeket jelenleg el tudunk érni még "bug" útján is kb 80%-os értékek. Nem lepődnék meg kijönne hivatalos leírás max értékekről és azt mondanák 20/15 pl egy veterán felsőn az elérhető maximum. A "bugos" 69-es tőr is csak 80%-os mint látjuk.
Kezdeti verziókban még valóban voltak bugos tárgyak. 59-es múltas íj illetve tőr. Ezekkel lehetett 50/23/23 optos számszert csinálni és 23 krites kardokat (magfyar szerveren 1 patchel előrébb jártunk már). Na ez már bug de ezeket nem szankcionálták sehol sem. Globalon tudok olyanról levitték a már használatban lévő "patch előtti" fegyverek értékeit és 14-en maximalizálták azokat."

Asztali nézet