PACK

Közösségi oldal

MENÜ

ELSŐ LÉPÉS
Három lehetőséged van az első lépésre:

1. Veszel ékszereket és mesterformulát amit elviszel a kovácshoz és benyomod őket sorban. (Talált üres ékszerekkel olcsóbb mert nem kell venni) A legjobbakat félreteszed (+5 vagy nagyobb már jónak számit) Azt azért vedd figyelembe, hogy 20 ékszerből 1-2 lesz JÓ. Ez durván egy arany kiadást jelent.
2. Ha találsz JÓ ékszert mob-nál akkor az is megfelel, de lvl45-50 alatt ne is számits +5 ös cuccra. Sárga ékszereket már nem lehet tovább fejleszteni!
3. Veszel mástól kék bonuszos JÓ ékszert. (!!dungis nem jó!! nem lehet továbbfejleszteni)

Ha minden jól ment, szert teszel léhány +5 vagy jobb ékszerre. Innen nehezebb és veszélyesebb a dolog..

MÁSODIK LÉPÉS
Szükséges kellékek beszerzése:

1. Alkimista formulája, Gyártani lehet a gyártó NPC-nél, hozzávalókat a "Meghivó a 2. csatába", "Arahor bástya üznete (Gyenge)" "Arahor bástya üznete (Erős)" papirokkal hozzáférhető helyen lehet beszerezni. A pontos hozzávalók, és mennyiségük a gyártónál megnézhetőek. Ez a leghosszadalmasabb és időigényesebb része az egésznek. Aki már járt ott az tudja mire gondolok, aki nem az majd megtudja.. :D
2. "Ösztönzés Könyve" ez biza HK cucc, és enélkül neki se kezdj a tovább fejlesztésnek, mert teljesen reménytelen hogy sikerüljön. (olyan 5-8% a siker esélye ezt abból tudom, hogy könyvvel is 10/1-2 sikerül, pedig az duplázza a siker esélyét) Viszont "csak" 25 HK 10db, és ha te nem tudsz venni HK-t, akkor esetleg megkérhetsz olyat akinek van h nyomjon rá neked.

Ami veszélyessé teszi a dolgot, hogy a mesterrel történő fejlesztéssel ellentétben, itt elveszíted az ékszert ha az eljárás sikertelen. Ezért soha ne a rajtad lévő ékszerekkel kisérletezgess! Viszont a második fejlesztésnél már magasabb értékek, és többféle iródik bele. Többnyire az egyféle +bonusos ékszerből négyféle +bonusos lesz, és sárga színű. A legmegasabb érték az SSS jelzésű. A legmagasabb +érték a +8.

Miért éri meg az ékszerkészítés ha ilyen nehéz?
Több okból is.

* Egy jó támadóerőt növelő ékszer szett annyit tesz a fegyvered erejéhez, mintha +2 -vel magasabbra fejlesztetted volna. (a +16os pálcád rögtön +18as sebzésű lesz)
*    Ha jók benne az élet +ok (+120-180 már nagyon jó) és azt felszorzod az ékszereid számával, akkor +6-800 HP-ra tehetsz szert, ami Pap buffnál mégjobban kijön WAR-on, ugyanis az %-ban emeli az értéket. (pl. alap életed 2800 + pap áldás 10%= 3080, ékszerezve 3400+10% = 3740) és az a +élet nagyon jól jön..
* A négy különböző bonus között lehet olyan ami további életet ad hozzád (alkat), valamint olyan ami növeli a Manád értékét +Mana, (kétféle +mana van, az egyik max 8 lehet, másik 180-190 ezt elég rosszul forditották.. az egyik olyan mint az "alkat" ami HP-t ad %-ban, a másik direktbe annyi manát amennyi bele van irva.)

Tehát ha átgondolod, és neki állsz ékszert késziteni ajánlatos olyanra elnyomni a nehezen megszerzett Alkimista tekercset ami neked való. Tehát az alap egy Warrior-nál (Harcos) legyen Erő +5 vagy nagyobb a többi bonust majd az alkimista beleirja. Erre néhány jótanács:


* Mágikus karaktereknek: Intelligencia +
* Harcosoknak: Erő +
* Ijászoknak: Ügyesség+
* Éjjeljáró: fogalmam sincs.. bocs! (ha valaki tudja irja meg!)

Asztali nézet