PACK

Közösségi oldal

MENÜ

"Miért is jó ez nekünk?
- Egy szépen befinomitott fegyver például növeli a találato kesélyét a támadási erőt vagy sebességet, ruháknál a védelmi arányt tudjuk növelni amivel el tudjuk érni a szörnyek kevesebbszer találjanak el illetve az ellenségeink. Másodsorban ott van ugye a javítási költség. Vegyünk egy ruhát alapul aminek 954 a tartóssága és teszem azt 10 ezüst a javítási költsége. A maximális elérhető tartósság ruhánál körülbelül 2400-2500 körül van. Ez legyen 2.5x-ös érték. A javítási költség viszont ugyanannyi marad ergo több ütést bírunk ki és tovább tudunk például titkos iratban maradni javítás nélkül. Idegesítő főleg már magasabb szinten ha egy-másfél óránként ki kell menni javítanunk ami ugye azt is jelenti újabb iratot kell farmolnunk stb.

Mikortól érdemes finomítással foglalkoznunk?

34 es szintű fegyvereket / ruhákat ha megszereztük.

Mire figyeljünk finomításnál?
- Az okosok azt mondják, hogy a legoptimálisabb, ha a finomítandó tárgy, illetve a reagensek ( amivel finomítani akarunk ) kompetencia szintje megeggyezik vagy a reagensek szintje magasabb.

Mi számít szép opciónak?
*a számok utáni plusz jelek a vagy ennyi vagy ennél jobb szerepét tölti be, pirossal a fontos opciók vannak jelölve, mérlegelésnél jön jól melyik opciót húzzuk tovább ha már van pár :]

Kétkezes kard (/számszeríj):
Támadási arány: 30+
Kritikus közelharc ütés: 8+
Támadási sebesség/távharc támadási sebesség: 7+

Egykezes kard:
Támadási arány: 22+
Kritikus közelharc ütés: 8+
Támadási sebesség: 8+
*pirossal az íjásznak fontos opciók jelölve

Rövid szablya:

Támadási arány: 6+
Kritikus közelharc ütés: 8+
Támadási sebesség: 8+
*pirossal az íjásznak fontos opciók jelölve

Pálca vagy bot:
Mágikus arány: 10+
Kritikus mágikus sebzés: 25+
Mágikus sebzés: 8+
Mágikus támadási osztály: 50+

Pajzs:
Blokkolási arány: 10+
Mágikus védelmi arány: 5+

Ruházat: védelmi arány / mágikus védelmi arány
Sisak: 5/4
Felső- 9/8
Alsó- 8/7
Kesztyűk- 2/1
Cipők- 4/3

*ezek középátlag számok. Eltolódhatnak annak függvényében milyen fajta ruhát használunk. Ilyenkor adjuk össze az itt látott számokat és a ruhánkon meglévőket és aszerint mérlegeljünk. pl Felső 9+8= 17 tehát ha mi egy kraft pap ruhán elérünk olyan opciót hogy 5/12 az ugyanúgy szép mert 5+12=17. Remélem érthető volt :]

No akkor hogyan is tovább?
- Ruháknál a szisztéma egyszerű. A legjobb reagens ebben az esetben a 69-es labirintusban a boss által dobott ruhák. Minden finomításnál használjunk 3 ruhát! Így tudjuk csak elérni a maximális tartósságot és a szép opciókat!! Ehhez azonban szükségnk lesz a holdkő boltban megvásárolható " A mester levele"-re ( ez segíti az opciók átvivését) és " Kézművesek könyve" -re ( ez segíti a sikeresebb finomítást ) ez a fegyvereknél is igaz lesz.
- Fegyvereknél javasolnék egy másik lehetőséget is mint az arkane reagensek ( holdkőboltban megvásárolható). Hogy mi is ez? Mester formulázás. Ez az amivel "kékké" lehet tenni a tárgyakat. Első lépésként keressünk egy magas szintű embert lvl 65+ akiben megbízunk céhünkben van stb. Miért kell ekkora szint? Minél magasabb a szintünk annál szebb tárgyakat tudunk készíteni ennél az egy dolognál ez így van kitalálva. Adjunk neki 1 aranyat és mondjuk neki próbáljon mesterformulázni pár fegyvert nekünk ebböl a pénzböl. Ha szerencsénk lesz akár az is előrodulhat hogy lesz egy teszem azt kardunk (egykezes támadási arány: 23 és kritikus közel harc ütés:8 ) szerencse is kell hozzá az is lehet több szép kék starter tárgyunk lesz de az is lehet csak egy vagy egy sem. Mindenki ismeri a játékot néha milyen kegyetlen vagy kegyes >.> Amiért érdemes így próbálkozni az az hogy reagensekkel is nehéz néha egy vagy két opciót hozzáadni fegyverhez akkor már jobb ha úgy kezdünk alapban (0/5 finomítással) már van rajta szép opció igaz? Fontos csak olyan opciós fegyvert használjunk fel ami közelít a fentebb leírt optimális értékekhez!!
- A másik lehetőség hogy vásárolunk Arkane reagenst a holdkő boltban és azt a misztikusnál kicsomagolva kapcsolat runájaként felhasználjuk. A kapcsolat rúnája úgy működik mintha az egy tárgy lenne opciókkal ami előnye nincs jelentősége a kompetencia szintnek ha ezt használod reagensként!! Használjunk kevert opciókat! Persze csakis olyat ami passzol a fegyverünkhöz! Tehát ha egy kardot akarunk finomítani akkor olyan rúnát keressünk ami pótolja a fegyveren még hiányzó vagy alacsony értékű opciókat. Alacsonyabb opciójú rúnát se használjunk. Azért keverjük a rúnákat egyébként mert néha az is megeshet mind a 3 reagensröl ami be lett rakva átszállítódik az opció a céltárgyra. Viszont ha teszem azt berakjuk az összes szép Támadási arány rúnánkat/reagensünket egyszerre és az sikertelen akkor elveszik az összes. Akkor már inkább adjunk esélyt több próbára.
- Ha már plusszolt a fegyverekünk a listán említett piros értékekre figyeljünk először azokat adjuk rá először fegyverre. +18as szintig használhatunk erre a célra 69-es múltbol származó fegyvereket de csakis könyv és levél használatával ha sikeresek akarunk lenni. Ez nem zárja ki annak lehetőségét ezek nélkül is sikeresek leszünk. Ez sosincs kizárva! Ruháknál ugyanebben a múltban dobott ruhák jók +18as szintig finomítani. +18as szint felett már csakis arkane reagenst ajánlok!

A lehetséges események finomításnál:
-sikertelen
-sikeres opció átadása nélkül és csak a tartósság növekszik
-sikeres de csak egy opció vándorol tárgyra
-sikeres és több opció vándorol tárgyra ( erre több reagens használata esetén van a legnagyobb esélyünk ugye "

 


Asztali nézet