PACK

Közösségi oldal

MENÜ

"A finomítás egy szintén bonyolultnak tűnő, de megértve egyszerű, és fontos eljárás.
Lehetséges HK nélkül is, igaz akkor kisebb a siker esélye, de nem lehetetlen. A dolognak kettős célja van, egyrészt növeli a felszerelés tartósságát, másrészt +bónus vihető bele.

Több lehetőség közül választhatunk. Induljunk ki abból hgy nincs semmink. Nevetés

Elszaladhatunk a boltba, és veszünk egy üres vértet, vehetünk másik játékostól is (Itt figyeljünk a tartósságára, és lehetőleg legyen benne ALUL +bonus), vagy azt használjuk amit mi magunk szereztünk mob-tól. (Megj.: A drop cuccok között van olyan ami erősebb alapból mint a bolti! érdemes olyannal dolgozni.)

Ha nincs benne bónusz, akkor megkisérelhetjük Mester formulával, hgy vigyünk bele, csak sajnos itt előfordul, hogy a belsejébe ir kékkel, és az ilyen cucc a továbbiakban nem fejleszthető. Gyártott cuccnál kifejezetten nem ajánlott mert tönkre teheted vele! Másik módja hgy finomitod olyan talált, vagy mester formulával előállitott cuccokkal, amikben van alul (is) + tulajdonság.

FONTOS!: Mielőtt finomitani kezdesz húzd a céltárgyat +1re! Igy garantált hogy a finomítás nem ír bele kékkel oda ahova nem kellene.

Tehát most van egy +1es (jó esetben már bonusos tárgyunk) 0/5 finomitással.

Ha mindenképpen HK-val akarunk finomitani a maximális eredmény érdekében, de nincs elég HK-nk hogy jusson finomításra és fejlesztésre is, akkor megtehetjük, hogy először fejlesztjük azt amink van. Később is lehet a már +os (akár +20ast is!) tárgyat is finomitani, mert a Bolt-ban vett reagensnél nem számit milyen szintű a céltárgy. Annyi hogy akkor sok ezüst lesz egy finomítás, viszont adig is míg nem finomítunk kevés  (aránylag) HK-ból erős védelmű - támadóerejű felhúzott cuccokkal játszhatunk tovább.


Milyen, és mennyi bónuszt melyik felszerelésbe:

  • Ruhákba kétféle védelmi bónusz vihető, fizikai, és mágikus védelmi arány
    Felsőruha: +10-15 max
    Nadrág: +8-10
    Sisak: +8-10
    Cipő: +4-5
    Kesztyű: +3-4
    Ha reagenst használsz finomításra azokban ezeknél jóval magasabb értékek is előfordulnak, de ez ne zavarjon, annyit ír át belőle amennyit átír. Szerencsés esetben jó magas számot. Ez csak védelmi bónuszokra igaz!



Kézifegyverekbe (nem mágikus) maximum 3 féle bónusz vihető:
Támadási arány (max értéke +35-42),
Támadási, és távharc* támadási sebesség (Max érték 10-12),
Kritikus közelharc** ütés
(Max érték 10-12)

*Távharc csak íjakba vihető át!
** Ez félrefordítás csak simán kritikus ütésként értsd, és íjakba is ilyen kell!





 

Mágikus fegyverekbe 4 féle bónusz vihető át: 
Mágikus arány (+15-25),
Kritikus mágikus sebzés
(+25-30),

Mágikus sebzés
(+15-25),
Mágikus támadási osztály (70-75)







Finomításkor a magas érték csak úgy érhető el, ha olyan + van valamelyik reagensben amit szeretnél hogy átvigyen. Soha nem adódnak össze a reagensek értékei, és a köv. reagensből sem adja hozzá! Az történik hogy (szerencsés esetben) felülírja a legmagasabb reagensben található értékkel. (példa: a fegyvered támadási aránya +19, ha olyan reagenseket teszel az R kockákba amik ennél magasabbak R1: +29, R2: +34, R3 +25 és sikerül átvinni, akkor az egyik értékkel felülirja a +19-et, és mondjuk +29 lesz.)
Ha olyan bonusz IS van benne ami nem illik az adott tárgyba. ne törődj vele, az eljárás figyelmen kivül hagyja ami nem neki való, de a kellő bónuszt átviheti.


Siker esélye:

Mint mindenben ebben a dologban sincs 100% os biztos siker. Ha HK cuccokat használunk abban az esetben azért igen jó esélyünk van max- közeli bónuszokra a tárgyainkban.  
Bolti (HK) Reagens használatával juthatunk csak fegyverbe illő max közeli értékű bónuszokhoz sajnos. Ruhákhoz nyugodtan használhatunk Dungeonos drop cuccokat (59 dungi már kifejezetten jókat dob!) ezzel rengeteg HK-t spórolhatunk meg. 
Ha a fegyverünkbe bolti reagenst használunk, ugyis lesz benne rengeteg olyan érték ami csak ruhába jó, ezért mindenképpen hagyjunk 1-2 finomitási lehetőséget a ruháinkon ha tudjuk hogy veszünk majd bolti reagenst. (59 dungis cuccot ha nem vagyunk olyan szintűek másik játékostól tudunk csak beszerezni. Viszont játékpénzért juthatunk jó reagensekhez)

  • Mindenképpen használjuk a "Kézművesek könyvét" (100% sikeres finomitás), és a Mester Tekercse-t (+300% esély a bónusz átvitelére) akkor nem pazaroljuk a drága nehezen megszerzett JÓ reagenseinket.
  • A finomítás úgy működik, hogy a 3 db R négyzet közül véletlenszerűen választja ki hogy melyikből és melyik értéket írja át (ha átírja bármelyiket is), ha azt választja amibe nem tettünk semmit, akkor semmi nem fog történni, csak a tartósságot növeljük, és elvesztettünk egy finomítási lehetőséget az 5-ből. Ezért ajánlott legalább 2-be, de inkább mindháromba reagenst tenni!
  • Egyszerre csak egyféle bónuszra koncentráljunk lehetőleg, és csak olyanokat (IS) tartalmazó reagenst tegyünk be, amit szeretnénk átvinni, vagy növelni.

Sok sikert a finomításhoz!"

Asztali nézet