PACK

Közösségi oldal

MENÜ

Újdonságok:

* Automatikus célkijelölés megvalósítva. A játék beállításokban lehet ki/bekapcsolni.
* A közelben lévő ellenfelet/szörnyet nem kell kiválasztani a támadáshoz (automatikus célkijelölés).
* Kosztümök használatának bevezetése. A karakterlapon az üres az cellákban lehet majd a karakterre adni.
* Kristály-játék beépítve a játékba: Ez egy kő-papír-olló játék. A kezdő faluban (kis kristály, normál kristály) és a fővárosban (normál kristály, nagy kristály) lehet majd megtalálni az NJK-t. A játékhoz szükséged lesz a megfelelő kristályra, melyet kétféleképpen tudsz szerezni: kristály árusnál vagy szörnyektől.

Változtatások:

* Új betűtípus, hogy meg tudd különböztetni az I(i) és L(l) betűket kis és nagy méretben is.
* Játék memóriahasználata optimalizálva lett, így kevesebb memóriát használ majd.
* A már kifosztott (lootolt) szörny tetemek nem lesznek kijelölve többé (Z) csak egér kattintással lehet kijelölni.
* Játékos halála előtti pillanatban lóra ülés miatt bekövetkező hiba javítva lett.
* Távolsági támadás esetén nagyon ritkán fellépő többszörös sebzés kijelzésének hibája javítva lett.
* A teleport tekercsek (Markut, Keter, Yesode, Lonbaley) a tárgyboltban más kategória alá kerültek: Italok és tekercsek
* A 81-es (már 80-as) titkos iratról néhány szörny ki lett véve.
* A titkos iratok szintbesorolása változott:
- 1. titkos irat: 10 ~ 20 (nem változott)
- 2. titkos irat: 20 ~ 30 (3.4-ben: 21 ~ 30)
- 3. titkos irat: 30 ~ 40 (3.4-ben: 31 ~ 40)
- 4. titkos irat: 40 ~ 50 (3.4-ben: 41 ~ 50)
- 5. titkos irat: 50 ~ 60 (3.4-ben: 51 ~ 60)
- 6. titkos irat: 60 ~ 70 (3.4-ben: 61 ~ 70)
- 7. titkos irat: 70 ~ 80 (3.4-ben: 71 ~ 80)
- 8. titkos irat: 80 ~ 90 (3.4-ben: 81 ~ 90)
Így most már két titkos irat is rendelkezésre áll a 20,30,40,50,60,70 és 80+ karakterek számára.
* Az új besorolású titkos iratok szerezhetők majd a játékban.
* A táskákon használt Szakértő Tekercs működési hibája javítva lett.
* Ha megölöd az főküldetés első múltja végén található főszörnyet, tiszta lélek áldást kapsz 8 másodpercre.
* A megidézők mostantól védettséget élveznek a saját teremtményük megidézése közben.
* Mostantól látható az ellenfél kasztja, mana pontja is az életerőn kívül kijelölt állapotban.
* Mostantól a bajnokságon a láthatatlanság ital és a láthatatlanságot adó képességek használata idővel lesz mérve. Bizonyos esetekben (itt gondolom amikor nincs pontkülönbség) azok a játékosok veszítenek, akik hosszabb ideig használták ezeket az előnyöket. Azonos idők esetén döntetlen lesz a csata eredménye.
* Mirhur területéről néhány helyen a füst és a tűz el lett távolítva a jobb játékélmény miatt.
* A karakter lap és a céh adatlap néhány helyen módosítva lett.
* A céhpalást logo színezése, mintái változtak.
* Mosalien, Hegyvidék és Mirhur területek mostantól semlegesek. Ez nem sokat változtat a korábbi harci zónához hasonlítva, viszont lesznek falvak, ahova menekülhetsz.
* Mostantól ha megnyitod a feladatkezelőt, mialatt játszol (ctrl+alt+del), a szerverkapcsolat megszakad és becsületpontot fogsz veszíteni, aminek mennyisége a szintedtől függ.
* Párbaj alatt a társad életpont megosztása nem működik többé.
* Kastélyharc alatt bérelhető zsoldosok szintje bővítve lett.
* Aron-tól szerezhető tárgyak törlésénél mindig megjelenik az azonosító ablak.
* Egyéb változtatások

 

A 3.5 bevezetésével egy Endendros érméje nevű tárgyat is dobhatnak a szörnyek.

Ez a tárgy a játék egy későbbi szakaszában lesz majd használható, bónusz pontokra lesznek beválthatók. Jelenleg ez a funkció nincs a játékban. A tárgyak dobását nem tudjuk kikapcsolni.

Azt javasoljuk, tartsátok meg a tárgyakat, és amint aktiválva lesz majd ez a része a játéknak akkor beválthatjátok őket!

 

Titkos iratok plusz változása


Azokon az iratokon, ahol boss megölése a küldi, és iratharcon van lehetőséged teljesíteni, már nem kell, hogy a te csoportod, vagy te sebezd rá a legtöbbet, elég résztvenni a megölésében. A díjat levélben kapod, melyet az eddig megszokott módon Markutban válthatsz be.

 

Céh kiválasztás kastélyharcra

A 3.5-ös verzióban a régi céh kiválasztási rendszer megváltozott.

Az a céh fog részt venni a heti kastélyharcon, amelyik a legtöbb pontot gyűjti az adott területen (Ardir, Hesed, Tyconteroga, Gebra) az aktuális hét alatt. 10 pont jár egy-egy területet sikeres hódításáért, 11 pont jár egy-egy terület sikeres védéséért.

A kastélyharcon támadó és a védő céhek kiválasztása:

1. Az aktuális hét alatt megszerzett összpontok szerint történik a kiválasztás, de egy céh csak egy kastélyra nyerhet támadó vagy védő jogot.

2. Az aktuális hét alatt az adott területen legtöbb pontot szerző céh lesz kijelölve védésre az adott terület kastélyára.

3. Az aktuális hét alatt az adott területen második legtöbb ponttal rendelkező, védőtől különböző nemzetű céh lesz kijelölve támadásra.

4. Pontazonosság esetén rangsorolás fentről lefelé:
- A több céhponttal rendelkező céh élvez prioritást
- A több kastélyponttal rendelkező céh élvez prioritást
- A több becsületponttal rendelkező céh élvez prioritást
- A több taggal rendelkező céh élvez prioritást
- A régebben alapított céh élvez prioritást

5. Több kastélyharcra jogosultság esetén a kiválasztás menete:
- Amelyik kastély területen több pontot szerzett a céh
- Amelyik kastély területen az utolsó területfoglaláson több pontot szerzett a céh
- Amelyik kastélynak ID száma magasabb (Hesed:4, Ardir:8, Gebra:12, Tyconteroga:16)

6. Ha nem dől el a kastélyharc napjáig, melyik céh nyer védési és támadási jogot, az aktuális kastélyt birtokló céhnél marad a kastély.


Asztali nézet